The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 16. november 2013

Orientering & 50 miles?

I dag har jeg lagt bud ind på et nyt 50 miles (80 km) løb i Thy (Thy Ultra Trail), og jeg venter spændt på at hører om jeg bliver en af de "heldige", der skal tilbringe et godt stykke tid i de barske klitter i Thy til Juni. - Hvis jeg skal med bliver det klart den største udfordring til dato, så det kan kun blive spændende / og hårdt ;)

I dag har jeg også, sammen med min far og min lillesøster, deltaget i et lille lokal orienteringsløb, hvor vi rent faktisk endte med at vinde, med et helt sekund ned til nummer to! Det var faktisk skide sjovt at løbe orientering! Ruten gik igennem bymidten, og jeg havde overraskende nemt ved at følge kortet. I alt var ruten lige over 5 km. lang, og da jeg løb der ned og hjem, fik jeg alt i alt 11 km. i benene. Jeg har i denne uge taget det lidt roligt træningsmæssigt, og turen var første tur siden tirsdag aften, en julefrokost og en dårlig undskyldning kom i vejen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar