The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 5. november 2013

Hurtig tirsdag


Sorry, det bliver (endnu) et kort indlæg i dag, men telefonen svigtede mig, da jeg havde skrevet et længere indlæg før, der dog er pist væk nu!! Hmpf!

Jeg løb i dag en god trail tur, hvor de første 3 km. var langsomme og de sidste var der noget smæk på!
Det var dog svært at holde tempoet oppe i skoven, pga. de til tider vanskelige forhold, men jeg kom dog aldrig op over de 5 min/km! Da jeg kom ud på asfalten igen gik det endnu hurtigere, og jeg sluttede af med 4:05 min/km den sidste kilometer.

Super tur, hvor knæet drillede ved de langsomme kilometer og kørte perfekt ved de hurtige! Hmmmm...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar