The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 20. november 2013

Hip Hurra

I går var det min fødselsdag.. og jeg havde virkelig glædet mig i år!! - For jeg vidste nemlig hvad min gave var ;) Et action kamera: Contour Roam! - Ikke en af de helt nye (og ekstremt) dyre modeller, men den gamle model. Hvilket passede mig perfekt, for at det kun et stykke legetøj, og jeg bliver meget nemt ømskindet over for ting der koster rigtig meget.

Desværre, fik jeg gaven så sent i går, at det var blevet mørkt inden jeg fik pakket den ud, og jeg måtte vente til i dag. Til gengæld var det vente tiden værd!

Ganske vist fik jeg ikke løbet super langt i dag (6 km), men jeg havde en helt ny og virkelig fed oplevelse på sporet i dag, og med kameraet i hånden (eller på hovedet), kan jeg være med til at give min blog endnu et løft! Vigtig især fordi jeg havde været lidt idefattig her på det sidste når det er kommet til bloggen. - Men vi er jo også officielt gået i gang med "off-season". Nu har jeg mig dog lidt legetøj, som jeg håber kan komme alle mine læsere og mig til gavn.

Kameraet betyder også at jeg vil komme til at udlevere mig selv på en helt anden måde, da langt de fleste billeder, indtil nu, har været med mig som fotograf, men nu kan kameraet sættes/hænges fra mig og "skyde" mig når jeg løber forbi! Egocentreret? Måske? - Men det er sjovt ;)
Jeg elsker selv at se andres løbe videoer, eller rettere trail videoer, og nu vil jeg, som super glad AMATØR, også lege med! Håber I kan bruge min første video til noget, om ikke andet et godt grin til allersidst.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar