The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 1. september 2013

Weekendens fornøjelser og pligter

Så blev det efterår!! - Og kun 6 dage til (en af) årets store højdepunkter (Lakeland 50 Denmark).

Weekenden har virkelig været et par dage med pligter og ikke megen "fritid" / løbetid!
Fredag: kort efter arbejde tog konen af sted, først til koncert og der efter på arbejde. Hun var dog hjemme et par timer lørdag eftermiddag, så der tog jeg chancen! - Ud i det fri, med trailskoene på!
Jeg havde hjemmefra tegnet et rute, som jeg ville følge. Mest af alt for at træne til næste weekend, hvor ruten ikke er markeret, og man derfor bliver nød til at følge kort og/eller ur!
Planen var fin, men pga. de lidt for løse optegninger og tætte krat, måtte jeg opgive efter ca. 3-4 km. Men fik da noget vild trail i benene!


I alt blev det til 12 km på lige over 1 time.
På turen så jeg også en slange! - Hvilket, utrolig nok, er det første slange jeg har set i naturen. (Jeg bor altså meget tæt på heden, hvor lyng og hugorme skulle være godt repræsenteret.) Jow jow, den "barske" danske natur slår til igen.


Billedet af det lille kræ!
Fik efter turen at vide, at det er de små der er mest farlige... Hmmm.. Denne lille fyr blev dog skræmt af mine fine Salomonsko, og i stedet for at "hugge" i mig, tog den heldigvis flugten.
 
Men god tur i dejlig vejr!
 
 
I dag der i mod, efter endnu en omgang børnepasning med der tilhørende huslige pligter, fik jeg igen klemt en eftermiddags tur ind, denne gang kun på 6 km. - Til gengæld var de 3 sidste i PIS regnvejr! - Dejlig regn!
 
 
I morgen starter jeg på Viborg seminarium, hvor jeg skal tilbringe de næste 10 måneder. - En spændende tid, men også MEGET anderledes end min nuværende hverdag, hvor jeg har arbejdet non stop i de sidste 6 år! Heldigvis skal jeg, selvfølgelig, tilbage igen efter skoleopholdet, og jeg får også fuld løn imens jeg er af sted, så det er bare dejligt (do) ;)
 
Over N out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar