The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 29. august 2013

Hovsa!

Hovsa, hvad skete der lige der, jo jeg blev syg! Heldigvis er det ved at være et stykke tid siden, og for en gang skyld var det alligevel "okay timet" (når det nu skulle være). Men jeg fik lige 2 hele dage i sengen og 6 dage i alt med snot, hosten og ondt i halsen og lungerne.

Men jeg føler mig efterhånden ovenpå igen, og i går fik jeg også en kort tur i benene og i dag en lidt længere en på 11 km.

Og dagens overraskelse, jeg blev squ nummer 5 (4 blandt herrerne) til Hjerl Hede Marathonet. Det er jeg alligevel pænt tilfreds med, især fordi det var en dag hvor jeg løb med hjernen og ikke hjertet. Faktisk var jeg kun 11 min. efter vinderen!
Resultatlisten


Der var også lige et billede at "champen", egentlig et lidt tavligt sted at tage billeder. Der var SÅ mange helt fantastiske steder og så stod hun lige der.. En bænk og nogle grantræer.. Ahhhh,...

Nå, jeg vil hoppe i kanen, det har været en lang arbejdsdag der startede kl. 6, og jeg er først kommet hjem her kl. 21.30!! Så min krop er ved at være "jævn" træt!

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar