The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 4. september 2013

Studie!

Shiiiiiiiiiiiiiiiit! - Mit studie er kun 3 dage gammelt! - og jeg saaaaaaavner mit arbejde, min hverdag og mine rutiner! Jeg har overhovedet ikke haft tiden, overskuddet eller lysten til at komme ud på en løbetur de sidste par dage og selvom jeg måske (?) har tid i aften, vælger jeg lige at blive hjemme og ta' mig et hvil og en omgang tv!!

Men så er det jo godt, at jeg skal løbe 54 km. i weekenden rundt om Julsø, og det bliver mega fedt! Jeg glæder mig helt vildt!

Jeg må desværre meddele at mine sko, som jeg har bestilt (Hoka One One) IKKE kommer hjem til mig alligevel. - Det var simpelthen ikke til at skaffe i hele England, i følge sælgeren. Så jeg må vente!
I stedet, har jeg købt et nyt ur! - Et super tilbud på et Garmin Fenix ur på facebook, gjorde udslaget. - Uret skulle gerne ankomme inden weekenden og jeg håber på at tage den med til Julsø.
Fenix uret skulle gerne tage navigationsdele til et højere niveau! - Så det bliver en kæmpe fordel der nede!
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar