The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 17. september 2013

Fantastiske garmin og pulsure.dk

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: hold nu kæft man en super service man får hos Garmin og Pulsure.dk!

(Jeg er stadig IKKE sponsoret af nogle firmaer eller andre personer, så det ER min egen holdning)

Jeg modtog med posten i dag et sprit nyt pulsbælte (den helt nye slags) i bytte for mit gamle pulsbælte. Grunden? Jo, de har lavet en opdateret version der skulle fjerne de pludselige udsving i pulsmålingerne. - mit håb går allermest på at den bliver mere behagelig at løbe med, men jeg synes desværre ikke, efter 1 tur, at bæltet lever op til mine forhåbninger. Dog håber jeg at jeg kan indstille lidt på størrelsen og forhåbenligt fjerne de ubehagligheder og sår som jeg har fået efter de gamle bælter.

Nå, dagen i dag: selvstudie ;) så efter lidt læsning tog jeg afsted og det blev til lige over 7 km. - dejligt :) efter træning fortsatte jeg med en times havearbejde, der er perfekt styrketræning til hele kroppen ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar