The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 28. juli 2013

Bakketræning!

En god weekend er ved at være slut!

Ugen startede jeg stille og roligt ud, da jeg ikke var helt frisk endnu, efter sidste uges mange kilometer på benene og på cyklen.
Efter to korte ture tirsdag og onsdag blev det til en lidt længere en torsdag, men energi niveauet var helt i bund og lysten var helt væk. - Jeg gav varmen skylden! Jeg fik dog slæbt mig igennem 14 km! Fredag gav jeg mig selv en hviledag!

Lørdag bestod af et dobbelt træningspas, først 11 km. trailløb og derefter 40 km på racercyklen. I alt 2,5 timers træning! - På en brandvarm dag!

I dag søndag, inspireret af facebook siden: Vertikal Kilometer - 1.000 hm på tid i DK løb jeg ved middagstid 10 km. op og nedad. I alt ca. 500-600 HM!
Knæet, benene og kroppen generelt havde det fint over de mange "op og ned ture", langt de fleste ture op ad blev dog også gået / power hiked!


Alt i alt, en super uge, der startede skidt, men endte med en af de fedeste ture længe!

En del af bakken.

Nu med video:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar