The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 1. august 2013

Forfærdeligt

Mandag nat / tirsdag morgen døde en af mine gode venner, far til to små børn og generelt super fyr på operationsbordet, efter at han havde haft hjerte problemer. Kun 27 år gammel. 
Tabet påvirker mig og min familie utrolig meget, for udover at være en god ven og en super far, så kan vores liv minde skræmmende meget om hinanden. Vi er næsten lige gamle, aktive folk og vi har lige gamle børn!
Jeg kan slet ikke forstille mig hvordan det er og bliver for de børn (1 og 4 år), det er uretfærdigt og utrolig sørgelig!

Rune, jeg vil savne dig og dit humør, hvil i fred min ven!

Det har selvfølgelige været et par tunge dage, med søvnproblemer og nogle dage med mange uhyggelige tanker, så for at få luftet lidt ud løb jeg her til aften 6 km, hvor jeg ikke overraskende havde Rune i tankerne. 
Tanker om at mine og vores små problemer her hjemme, og om hvor latterlige de egentlig er, for vi har jo hinanden! 
Hverdagen skal nok blive den samme igen, for os, men jeg håber, trods denne håbløse situation, at vi som familie og som venner kan rykke tættere sammen og nyde hver dag sammen, i vores forhåbentlige lange liv!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar