The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 13. juli 2013

Marathon nr. 20 i vente..

I morgen (søndag) skal jeg løbe mit marathon nr. 20! Løbet er Rold skov marathon og det er 3. år i træk at jeg skal der op - og jeg glæder mig faktisk ikke!
Bevares jeg glæder mig da til at runde en milepæl: 20 marathonløb på 4 år.
Men selve løbet er jeg lige pt ikke særlig tændt på, håber dog at jeg kommer til det. Mest af alt fordi det er den slags træning jeg har brug for pt. De 33 km i sidste weekend var virkelig hårde for mig, måske fordi jeg havde brugt de to dage op til løbet på at male hus, måske pga for dårlig form/træning! Eller en kombination!

Jeg er nok ikke i tvivl om at det nok skal gå godt i morgen! Regner med en tid omkring de 4 timer, formentlig lidt over, da jeg vil, forsøge at, løbe kontrolleret og komme igennem uden knæ smerter, og de dukker som regel op efter et for højt tempo mellem de 10-18 km. 

I går kom mine nye racercykeldæk, som jeg havde ventet knap 2 uger på! Og de er blevet monteret, så nu ved jeg hvad de næste par dage skal gå med! - perfekt ovenpå et marathon! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar