The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 6. august 2012

Aftentur

Efter en fin arbejdsdag, efter en meget lang ferie, fik jeg her til aften løbet 10.50 km. Tåen er stadig kun ok, men den kan løbes på. Om jeg løber marathon på den her i weekenden, er noget jeg nok ender med at beslutte på torsdag/fredag. Håber, men tvivler nok lidt.


Svært at se, med et styk rådyr lige oppe forenden af bakken. Blev også næsten rendt ned af en lille en lige da jeg var kommet ind i skoven.. (SURPRISE)!

Fin sommeraften.

2 kommentarer:

  1. Er det skaden fra 29. juli 2012 der fortsat belaster dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, foden er stadig ikke helt "normal", men smerterne er forsvundet, nu kan det blot "mærkes når jeg løber. Så GAME ON igen :D

      Slet