The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 9. august 2012

12 km og test af Nathan Thermal QuickDraw

Fik i dag løbet 12 km. Alle sammen med min nye Nathan Thermal QuickDraw (drikkedunk).

Selve turen gik fint, smerterne i tåen er stortset væk og jeg kan løbe "rimligt" frit igen. (kan stadig mærke det, men det gør ikke ondt). Jeg vil dog stadig ikke hoppe "alt for meget offroad"!

Test af Nathan Thermal QuickDraw:

Nå, med mig på turen i dag havde jeg min nye legekammerat: Nathan Thermal QuickDraw, en drikkedunk jeg havde bestilt her i sommerferien, modtog den stortset samtidig med at jeg blev skadet, så jeg har kun fået testet den 2 gange indtil videre (ca. 20 km. i alt). Men jeg må sige at den lever op til forventningerne.
Det kan det den skal: Den kan give mig væske holde et par gels og en lille mobil. Uden at genere mig alt for meget.

Noget af det bedste ved den, er at den er nem lige at snuppe med på vej ud af døren, ikke noget med at skulle fylde en væskeblære op, ned i en rygsæk og på med rygsækken, spænde rygsækken til ect. ect. ect. - Hvis man skal løbe op til ca. 20 km. fungere Nathan'en perfekt!

Faktisk har størrelsen på drikkedunken overrasket mig en del! - Den er squ stor! Men selvom jeg ikke har de største hænder i verden, sidder den faktisk fint på mig, og med den lille lomme den har, hvor en mindre mobil passer fint i (jeg bruger Sony Ericsson x10mini pro), gør det at jeg kan klare mig i naturen i længere tid uden en generende rygsæk eller tørke i munden.

Eneste anke jeg har: Svedige hænder, men det kan vel ikke laves anerledes hvis man skal bære rundt på en flaske. Neopren hjælper dog en del på kølingen af hånden, men kroniske svedige håndflader undgår man vel næppe! - Nathan kommer i hvert fald til at give min træning et løft.
Ps. Jeg har købt drikkedunken af min egen lomme og har INTET med Nathan at gøre! Dette var en 100 % personlig anmeldelse. Så er det vist på det rene!

Nathan Thermal QuickDraw: Thumps up, 5/6 stjerner. ******

Skål.

Et spor der blev løbet lidt på i dag. Løb primært i skovområdet syd for Skive i dag. Skønt sted og jeg så ingen rovfugle i dag! (yupiii)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar