The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 18. juni 2014

Tiiiiight!!!







Surprise! Jeg har købt nyt gear, uden jeg vil love alt for meget, nok det sidste jeg kommer til at købe i et godt stykke tid.

Denne gang drejer det sig, også, om Salomon!
Navnet er igen voldsom irritrende, som alle andre Salomon produkter, Salomon s-lab exo zip tee.
Jeg købte den til 500 kr på cdon, se link ovenfor, mange penge, men det skulle være toppen af poppen, og jeg har sparret en del penge!
Tee'en er meget tight, når jeg siger meget, er det altså RIGTIG meget. Jeg er jo jyde! Den er ikke speciel flatterende på min halv fede krop, og jeg vil da nok suge maven ind, hvis jeg skulle ud og handle med den på! :D Se billederne længere nede - Der suger jeg den altså ind! :/
Men der er eftersigne en mening med galskaben: Det skal hjælpe en med at holde en "korrekt" holdning i overkroppen, og dermed burde man undgå at synke sammen, efter et stykke tid på sporet. Det bliver spændende at se, om det er noget jeg kan mærke. Mest af alt ser det jo smart ud, hvis man altså havde et vaskebræt.
Jeg har bestilt den i medium, og normalt ligger jeg mellem en small og medium, så den ER altså tight! I følge Salomons egne mål, burde jeg også kunne klemme mig ned i en small. Men det tror jeg simpelthen ikke på!


For fra.



Bag fra

Tight!



Very tight





Slab, fordi det er fedt! - og dyrt!








God zipper foran, til udluftning. En ting jeg har manglet ofte på sporene. Især når jeg har løbet med rygsæk!




Nær billeder af matrialet. Meget luftig på ærmerne og under armene. Læg mærke til at man kan se bagsiden (det sorte) igennem det hvide.

"Nettet" man kender fra tights'ne og rørende.


Spændende bekendtskab, som nok lige kræver lidt til vending. Min største bekymring er, udover min dunk, er at jeg synes den sidder lige tæt på under armene, sådan noget hader jeg!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar