The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 12. juni 2014

I do love it

Som en lille belønning efter weekends strabadser har jeg købt mig selv denne fede tshirt. Ja teksten på den siger den hele :)


I mandags ankom endelig min præmie på 1000 kr. gavekort til sportmaster som jeg havde vundet i en konkurrence. Det tog dem en hel månede at få den sendt! Faktisk lidt over, dårlig stil, men nu har jeg den da!

Så jeg kig op i den lokale sportmaster, og selv om 1000 kr gavekort da er dejligt at få, så er der bare ikke rigtig noget for mig der oppe. Så jeg fik dem til at bestille en salomon skin lab hydro 12 vest hjem til mig. Mest af alt fordi jeg opdagede til Thy Ultra   at min taske lige var lille nok til sådan et stort løb. Og faktisk er der i følge Salomons egen hjemmeside kun 70 g forskel, hvilket svarer til en energibarer mere. Hvilke jeg havde ca 6 i overskud af da jeg kom i mål! Håber snart den kommer! :)
Ligeledes har jeg også bestilt et salomon bælte, til de kortere ture. En væskebælte jeg nok skal få meget glæde af!

I love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar