The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 8. maj 2014

Uventet dobbelttræningspas

Jeg troede sgu egentligt at jeg var færdig for i dag, da jeg havde løbet de 11 km i morges. Men jeg havde stadig rigtig gode ben, og da to andre af trailløberne skulle en tur ud til Estvad plantage slog jeg til. Her løb vi i alt 18 km, på både off trail og i 'rigtige' spor :)
I alt 29 km i dag, god torsdag! Og stadig rigtig gode ben, til trods for at vi gav den gas på de åbne stykker!
Tjek de fantastiske billeder, der er så smukt der ude.

Efter ca. 3 km. kom vi forbi en skarv koloni.


Flotte fugle, der dog stinker!

Utrolig flot aften!

Afsluttede det hele med kage og kaffe, med denne udsigt!

Tak for i dag mine kære mantra sko! I er geniale!

2 kommentarer:

  1. Bruger du kamera eller mobil til at tage dine billeder ??
    De er rigtig gode og skarpe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Jeg bruger bare min gode gamle Iphone 4 :) Den er rigtig god i dagslys

      Slet