The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 20. maj 2014

En kort, en lang og en mellem

Ca 72 km blev det til i sidste uge, eller dvs fra torsdag til søndag. De første to ture er allerede beskrevet her inde, men det nåede jeg ikke ved de andre.
Lørdag tog jeg på noget så usædvanlig som en tempotur, og det gik faktisk overraskende godt med knæet: i alt 8 km.


Om søndagen tog BS og jeg en tur rundt om Flyndersø, fantastisk tur i fantastisk meget varme! Ouch - husk solcreme! I alt 27 km!


Fin uge, mandag havde jeg hvile dag, men egentlig kun fordi Fruen skulle i biografen, ellers havde jeg nok taget med de andre på en god trailtur.

Her dagen efter er jeg nu fint tilfreds med at det ikke blev, jeg synes mine ben driller lidt i dag og her 5 km inde på turen, hvor stranden nu venter, havde jeg lige brug en udstræknings pause.


Jeg synes faktisk ofte at jeg har svært ved at komme ud af "starthullerne" når jeg skal ud og løbe og typisk skal jeg lige have er par minutters pause efter et par kilometer, bare lige for at få sat det hele på plads igen. Måske skulle jeg overveje en massør i ugen op til Thy ultra? 


I alt 13 km i dag, hvor de fleste bakker blev 'angrebet' i gang, som jeg også vil til Thy Ultra ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar