The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 26. maj 2014

Ro på

Så er der under 2 uger til det går løs i Thy, og jeg er officielt i gang med at drosle ned for træningen. I sidste uge endte jeg på knap 40 km, en kort tur for lidt, men en knaldede hovedpine i går, gjorde at jeg ikke kom afsted. Øv bøv

Til gengæld kom jeg i dag afsted på en 10 km tur. Først 6,5 langsomme kilometer med mindste pigen i klapvognen. Det var hende først tur med ude, og hun nød det! Så meget at hun faldte i søvn. :)
Da vi kom hjem løb jeg lige en lille tur, med en anelse mere fart på, i alt 4 km.

Og og og, endelig kan jeg offentliggøre, at jeg er blevet ambassadør for serieløbet Nordic race, et løb jeg ikke selv har deltaget i endnu, men planen er at jeg tager den store distance i Aalborg til august, og hvis nogle af jer har lyst til at joine mig, eller evt. løbe et andet sted f.eks. I Odense. Så kan i bruge disse koder og spare 15 %: Aalborg: dennisrabataa Odense: dennisrabato jeg kan nok også skaffe en til københavner løbet, så skriv her hvis det har interesse..
Jeg vil formentlig omtale løbet og måske smide et banner op i ny og næ, og hvis det ikke har interesse for jer, så smid jeres indre Bull shit filter op og overse det!


Jeg bliver ikke betalt for det, men det er heller ikke gratis reklame jeg laver. Jeg har fået 1 stk tshirt, 1 stk hættetrøje, 1 par La Sportiva (Helios sko) og noget energi pulver værk fra Maxim.
Nu ved I det, men bare rolig, det bliver ikke som andre blogs her ude på nettet: en stor reklameblog, uden seriøse og saglige informationer eller anmeldelser.. Langt fra, for det jeg ligger op her, er jeg selv herre over. Jeg har ikke forpligtet mig til noget som helst! Bom!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar