The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 9. februar 2014

Back on track..

I mandags, altså dagen efter and'n i and'n marathonløbet, blev jeg desværre ramt af en kraftig forkølelse, som gjorde, at jeg faktisk ikke har haft overskud til løb det meste af ugen.
Det var først fredag at jeg var nogenlunde igen, men der tilbragte jeg 8 timer i IKEA, og det var riiiigeligt til at fratage mig den opsparede energi. Lørdag stod den på arbejde til kl. 22 og til sidst så var der jo søndag, hvor jeg var på tur med de andre Trailrunners, og vi fik løbet en ganske fin tur rundt om Flyndersø, hvor jeg også fik skudt lidt video, som kan ses her.








Vi løb i alt 27 km. med en snit fart på 5:21, hvilket var for hurtigt for mig, benene var ikke klar, hovedet var ikke klar og FUCK hvor kan det bare mærkes nu her..
BUT WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar