The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 21. oktober 2013

Time To Fly?

Time to fly? - eller hvad?
Det er Hoka One One skoene der står bag citatet der skulle symbolisere det 'frie' løb og det 'lette' løb, støttet af en (ekstrem) stor sål, der virkelig skulle få en 'til at flyve'!



Det er en sko som jeg her ønsket mig i laaaaag tid nu, og efter et mislykket forsøg er de nu endelig en del af min 'sko samling'! Modellen jeg har købt er Stinson Tarmac.



Ved første øjekast ser skoen hæslig ud, og hey, det er den squ også! En blanding mellem en Buffalo sko og en løbesko! 

Men allerede ved at tage skoen på kan man mærke at de er anderledes! - meget anderledes!!
Efter at have gået i dem i ca 15 min. skulle jeg altså ud og teste den! Wow, sikke en affjedring! Jeg har aldrig oplevet noget ligende! Man føler måske ikke man flyver, men det er squ tæt på! Det tætteste jeg kan finde på er noget at løve på en trampolin! - let og virkelig nemt at 'hoppe videre'!


Man skulle tro at skoen ville være svær st løbe i pga. 'De høje hæle', men det mærker man slet ikke, i hvert fald ikke på asfalt, som var det jeg primært løb på i dag!



Jeg har taget et billede af skoen sammen med mine ynglingssko for at I tydligt kan se hvor høj skoen egentlig er! 
Indtil videre har jeg løbet en 5 kms tur, men kan godt mærke at jeg lige skal 'løbe skoen varm' før jeg endeligt kan sige god for den! Men wow hvor er den spændende og grim ;)

Men ikke nok med det, så har jeg også købt en ny pandelampe en: Led Lenser H7R! Nu har jeg ikke været ude i mørket med den endnu, men det er tydeligt at den virkelig har 'noget kick'!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar