The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 16. oktober 2013

Efterårs stemning

Det sker hver gang vi nærmer os en ny årstid: pludselig så er den her bare!
Efteråret blev det jo officielt for 1 1/2 måned siden, men det er først i dag, at det rigtigt er gået op for mig. Graderne er kommet under de 10 grader, blafrende ligger på jorden og de der er tilbage skifter farve. Et utrolig flot syn! 
Det eneste problem ved efterår er at vinteren kommer bagefter, jeg bliver nok bare aldrig den store fan af sne og kulde. I hvert fald ikke som løber.

Nå, igår blev det til en langsom 10et, desværre med knæproblemer, noget der også var på dagens 6 kilometers tur! Pisse ærgerligt!

Jeg tog lidt stemningsbilleder i dag:







Lidt nyt på grejfronten, for to måneder siden bestilte jeg et par Hoka One One sko, der desværre ikke kom frem, da de var udsolgt! 
Men nu her jeg bestilt et nyt par OG de skulle være på vej nu!
Derudover har jeg bestilt en ny pandelampe, som gerne skulle lyse noget mere op end den jeg har nu!

Men mere om de nye ting, når de kommer hjem til mig. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar