The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 23. oktober 2013

Test Led Lenser HR7

I går aftes fik jeg testet min nye pandelampe (LED Lenser h7r) og jeg er vældig tilfreds.
Jeg var faktisk så heldig at have min gamle pandelampe med ved siden af, så man rigtig kunne se forskellen, og der var meget forskel!!
Min gamle pandelampe løb min lillesøster med og det var virkelig interessant at se hvordan to næsten lige dyre lamper kunne være så forskellige! Min gamle har kun 70 lumen mens den nye har 170 lumen. - og det godt nok en forskel der vil noget.
Eneste anke er at den nye har en batteri pakke i nakken og noget hård plastik ved selve lampen, noget jeg ikke synes var specielt rart. Men måske bliver det ikke et problem når huerne kommer på til vinter?


Som det kan ses er det svært at tage et billede af hvor god lampen er, men jeg gav det alligevel et forsøg med dette skumle motiv ved et nedrevet hus lidt udenfor byen.

Det blev til 7,5 langsomme kilometer i mine nye Hokaer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar