The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 22. august 2013

Tilbage på sporet

Beklager de få og til tider korte indlæg på det sidste, men faktorer har spillet ind:
Blandt andet har min vens pludselig død selvfølgelig taget en del af min tid og tanker. Plus jeg har lige holdt to ugers ferie, sidste uge var vi i Løkken, hvilket billederne indsat sidste weekend nok afslører. I denne uge har vi været i Lalandia, hvor tiden er blevet brugt på familien og en løbetur (6 km).

I dag kom vi så hjem og tænkte, at jeg, selvom jeg ikke rigtig havde lyst, måtte løbe en tur! Og det gjorde jeg så: 10 km på lige over 45 min! Smæk på, uden at lungerne var ved at hoppe ud!! Det meste af vejen var på asfalt, men fik også lige et par km på stranden og i skoven.
God tur!



Endnu en nyhed: jeg har, igen igen, bestilt et par nye løbesko. Men denne gang noget helt nyt: hoka one one - stinson tarmec! Altså en asfalt sko! Lidt underligt måske, men jeg går med planer om flere ultraløb og de fleste af dem forgår altså på asfalt, så for at få gang i det igen, tænkte jeg, at jeg nok hellere måtte bestille sådan et par i stedet for trailsko, som jeg altså har nok af nu! (Sig det ikke til min kone!)

Det specielle ved denne sko er, at den har klart mere støddæmpende materialer end alm. sko, noget jeg håber mit knæ og min ryg kan få gavn af! Men mere om det når de kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar