The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 1. november 2012

Worst case scenario..

.. Jeg må nok betegne mig selv som: Officelt skadet! "¤!##%"¤&"&&"&"¤!!!!!!

Åh ha, og jeg "vidste" det squ allerede i sidste uge.. Men skulle alligevel se om jeg ikke kunne klemme lidt flere kilometer i benene..


Ok, nok kunne jeg "mærke" mit venstre knæ, allerede for ca. en måned siden. Men min holdning er lidt; at hvis det gør lidt ondt EFTER løb er det ok. Måske også lidt under løbet, men selvfølgelig ikke for meget. - Denne gang har jeg nok trukket den mantra for langt ud.

Efter min tur på 21 km. i weekenden, hvor jeg synes det gjorde mere og mere ondt i benet efterhånden som kilometerne kom i benene, kunne jeg bagefter ikke gå normalt på benet. Jeg kunne faktisk ikke engang cykle en lille tur over i svømmehallen.

Derfor stod det klart søndag morgen, hvor det stadig gjorde en del ondt: Ingen løb før smerterne var helt væk, og så en stille og rolig opstart igen!
Mandag: Klar bedring. Kun ganske få smerter, især på trapperne.

Tirsdag: Ingen smerter og masser af overskud efter arbejdet, gjorde at jeg tog Noah med ud i babyjoggeren, hvor jeg luntede 4 km. i et meget lavt tempo. Få smerter overvejs.

Onsdag: Udemærket dag. Dog en del ondt i højre fod?? Underligt.

I dag, torsdag: Lidt ondt i knæet om formiddagen, men ikke noget alamerende. Løb 3 km. i et meget langsomt tempo. Stærke smerter i venstre knæ.

Status: Skadet.
LORT

4 kommentarer:

  1. God bedring, jeg føler med dig...
    Vær tålmodig, så skal det nok blive godt igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det håber jeg .. Og gerne snart, det er hårdt at undvære mine løbefix

      Slet
  2. Av ja, det farligt ... man føler sig ovenpå igen og så BUM!

    Tålmodighed, hvor svært det så end er, er vist den eneste vej frem - og så er det nok ikke løb, men måske cykling/svømning, du skal satse på først at komme igang med (?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Cykling er desværre pt også no go, da det også gør nas der. Svømning prøvede jeg lidt i dag, men kunne også mærke lidt der også.

      Slet