The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 14. november 2012

På fredag, PÅ FREDAG

Kære læsere..

På fredag sker det!! På fredag snørre jeg løbeskoene igen og bevæger mig ud på en løbetur.. Kryds fingre og tæer for mig!

Fredag, hvorfor? - Fordi så har jeg været uden knæsmerter i lang nok tid til at jeg tør satse på en tur. Min løbetur bliver selvfølgelig kun nogle få og meget langsomme kilometer.

I den sidste uges tid har jeg haft det ene problem efter det andet, udover mit knæ selvfølgelig. Først min venstre iskas nerve der satte sig fast. Derefter to ømme lægmuskler (aner ikke hvorfor??). Så højre iskas nerve, og nu - gud hjælpe mig - også en omgang øjenbetændelse.. :/

Så det er vist tydeligt, at jeg mangler mine løbeture.

Glæder mig til fredag!!! :) I skal nok få en update, selvfølgelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar