The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 23. november 2012

10003 besøgende..

Så skete det, nummer 10000 læser har meldt sin ankomst på min blog.
Helt vildt! - Svært at sige hvad jeg egentlig selv havde regnet med, da jeg startede bloggen, men 10.000 læsere havde jeg nok alligevel ikke regnet med på knap 1,5 år!

Nå, torsdag i denne uge fik jeg løbet en, lidt hurtig, løbetur på 4 km. I dag lidt svømning og styrketræning.. Så indtil videre en fin nok uge, da jeg har kunne gøre det hele uden smerter..!!

Faktisk tog det mig kun lige under 21 min at løbe de 4.04 km i går, hvoraf den første kilometer faktisk var under 5 min/km. Helt uden at jeg tænkte over det.. Dejligt.
Kunne dog mærke at jeg var øm i lægmusklerne da jeg var færdig. Men jeg er på vej tilbage nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar