The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 25. oktober 2014

En anelse svært

Pt har jeg lidt svær ved at få migxselv ud af døren. Det er vådt, blæsende og mørkt! Men sådan er det bare!!

Men også smukt


Jeg er dog blevet enig med mig selv om, at det er ok! Så længe jeg kommer afsted nogle få gange  og får styrketræning ved siden af, holder jeg kroppen status quo!

Mit næste helt store løb, Hammertrail, er alligevel 6 måneder væk og med en god grundform og erfaring, skal det nok gå.
Faktisk overvejer jeg om jeg skal tillade mig selv først at skrue op for mængden efter nytår. Altså 4 kun 4 måneder før løbet. Det burde være nok, og forhåbentlig betyder det også at jeg er blevet mine knæsmerter kvit!


Igår løb jeg en, for mig, lidt utraditionel tur rundt om kvarterne. Det betød lidt asfalt, lidt trail og mest stenmelssti! Ikke mit rette element, men det fungerede for mig i går og fik også banket 9 km ind på kontoen.



Indtil videre er jeg så oppe på knap 20 km i denne uge, hvilket er fint, da jeg satser på en tur mere i weekenden, længden er dog ikke bestemt endnu!

Alt i alt træningen skrider fremad og knæet driller ikke så meget som før, så det er godt!

Rigtig godt!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar