The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 20. januar 2013

Træning

Jeg har ikke haft smerter i knæet i denne uge, ja faktisk er det nok nærmere 10 dage siden sidste gang! Heller ikke når jeg har løbet.
Så i går fik jeg løbet 3 km. Kilometerne var meget hårde, nok mest pga. den kolde vind (minus 10 og en del vind), men også pga. Den influenza der har lagt mig ned det meste af ugen.

I dag tog jeg i styrkecenteret og fik tævet kroppen fint igennem der, derudover fik jeg roet 1 km og løbet 1 km.
Alt sammen helt uden problemer!!
Så mens jeg venter på scannings dommen vil jeg da udnytte tiden på at træne igen.

1 kommentar:

  1. Super træls med knæet håber det kommer i orden.

    Selv om du ikke får løbet så meget har jeg nu tilføjet din blog til vores Blog Roll:
    http://www.grejguide.dk/site/undersider/blog-roll.html

    Nu ved jeg ikke 100% hvor langt du er i processen. Men da jeg flækkede min menisk fik jeg min læge til at henvise mig til idrætsklinikken på Silkeborg sygehus, som ganske hurtigt fik mig under kniven og fiksede knæet :-)

    De har en politik om at tage folk ind hvis største handikap er at de ikke kan dyrke deres sport. Et fint lille smuthul ignnem et system der ellers kan være lang tid om at behandle dig.

    God bedring
    Bjarke

    SvarSlet