The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 17. januar 2013

Test af udstyr

Runforest.dk har bedt mig om at lave en test af Geysers Active Running Gilet (vest). Vesten har jeg lige modtaget i dag, så den endelig dom kommer selvfølgelig først når jeg har brugt den nogle flere gange.

Men mit første håndsindtryk kan I da få ;) :

På runforest.dk's hjemmeside står der blandt andet:

"Her er et par facts omkring Geyser Man Active løbevest:
  • Ultralet
  • Vindtæt og vandafvisende
  • Reflekser på front og ryg
  • Lomme til nøgler eller lignende"

Og mit førstehånds indtryk var også, wow den ER let! - Ikke at det nødvendigvis er en rendyrket positiv ting, men hvis det holder stik med at den er vindtæt og vandafvisende, ja så ER det en god ting!
Men jeg har positive håb for vesten, i det den kan spændes godt til ved livet og at den bag på er længere end foran, så kold luft ikke "kravler op" langs maven/ryggen! (og hvis man mener at det er en selvfølge, så kan man godt tro om igen. Den KLART dyreste jakke jeg ejer, er en Odlo jakke til 1600 kr. Super kvalitet, men den kan desværre ikke strammes ind i livet. Ergo IKKE vindtæt!
Men ind til videre lyder det jo godt, i hvert fald er det nogle påstande der selvfølgelig skal gennemtestes når vejret igen tillader en vest :)


Designet er pænt og meget standart, de har valgt at gå efter nogle tidsløse og sikre farver, med sort som primær og gråt under armene (ved mesh'en). Reflekser har den hele vejen rundt, hvilket også er et must i min verden!
Lommen ved brystet er også lækker at have og rummer snildt en nøgle og/eller en mp3 afspiller.


Nå, more 2 come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar