The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 26. januar 2013

Det er vel godt nok?

Jeg fik svar på min scanning i går og jeg skal ikke under kniven!
Tja, det er vel godt nok ik?

Til gengæld venter formentlig flere måneder med fysioterapeut behandlinger og genoptræning af knæet.
Mit knæ er helt klart bedre nu end for bare en måned siden, men perfekt er det altså ikke endnu.

Det bedste er nu at jeg kan se frem ad, da det, udover nogle behandlinger hos nogle eksperter, "kun" kræver træning træning træning!

Jeg VIL tilbage!

Løb i dag 4 km fra morgen af plus 3 meget rolige km. her til aften.

Mit mål: blive klar til marathon i kalkminen til maj!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar