The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 9. september 2012

1.28.33 halvmarathon, ok?

Skive løbets halvmarathon blev overstået på 1.28.33. Udemærket tid, som jeg bør være glad for! Men alligevel er jeg lidt skuffet.

De første 2 km. var der fin fart på og jeg lå godt til i feltet, men pludselig låste min ene side af ryggen sig og jeg blev tvunget ned i tempo. Jeg blev derefter overhalet af en del og efter 5 km. måtte jeg også slippe flere jeg "burde" kunne løbe fra.

Heldigvis forsvandt ryg smerterne efter ca. 8 km. men der var virkeligt langt op nu. Men stille og roligt fik jeg ædt mange af deltagerne og endte på en 16. plads ud af 411 deltagere. Ganske udemærket.

Fik luntet ca. 1 km. efter løbet hvilket gjorde underværker.

Jeg ved at jeg kunne løbe stærkere, men jeg må ta' hvad jeg kan få og så være glad for det :)

Dennis over N out! - Jeg er træt :) og sulten!

2 kommentarer:

  1. Det var da en god tid for de 21,1 - absolut - og nu ved du jo blot, med de udfordringer du havde under løbet, at der ikke er nogle undskyldninger for ikke at lave en bedre tid næste gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt.. Godt der går lang tid endnu ;)

      Slet