The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 28. september 2012

1 halv og 2 hele på 3 uger

I denne uge skal jeg løbe Fursund halvmarathon (søndag). Weekenden efter har jeg tilmeldt mig Danmarks højeste marathon og to uger efter det har jeg tilmeldt mig Aalborg marathon i Hasseris.

Ja, gik lige amok med tilmeldingerne, men det er to marathonløb jeg gerne ville løbe sidste år også, men fik det aldrig gjort, så det er egentlig fint.
 Målet er gennemførelse på en godkendt tid (ca. 4 timer). Jeg ved dog ikke helt hvad der venter mig til DKs højeste marathon, men regner nu med en tid der omkring alligevel.
Dog, hvis benene tillader det, vil jeg prøve at give den noget gas i Aalborg, og se om en lille PR er mulig. Hvem ved? :)

Vi ses der ude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar