The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 20. maj 2012

Back

To halv stive (ben) dage er ved at være ovre, og det betyder: En lille løbetur!

Det blev til lige over 4 km. på lige over 22 minutter med Noah i babyjoggeren. Kunne selvfølgelig godt mærke benene var lidt ømme, men slet ikke noget der gjorde mig noget! - Kunne sågar i perioder rykke lidt og farten var i perioder oppe på hele 4.20 min/km. - Små perioder dog! - Men vi hyggede os!

Det er sjovt når jeg tænker tilbage på Kalkmine marathon, og stort set alle andre løb jeg har været til: hvor jeg næsten hver gang siger til mig selv: "hvad fanden har du gang i Dennis"- "hvorfor gør du det her ved dig selv"! - Svaret kan være svært at finde lige når man står i det, men her bagefter kan man kun tænke DERFOR:


Uden med families fulde opbakning var der her ikke blevet til noget som helst og jeg ville (stadig) have været overvægtig, (stadig) dovn og (stadig) en generelt træls type.
Det er ren win win for os alle!
Løb HAR ændret mit liv!


I øvrigt fik jeg set live updates fra CPH marathon her ved middagstid hvor dansk Martin Parkhøi vandt løbet og der med også DM. Martin har også en blog, som jeg, hvor du blandt andet kan læse hans historie om at gå fra at være en "fed kontornusser" til at blive Danmarksmester. - Se mere her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar