The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 12. september 2014

Nye hjul på slæden

Nu er det efterhånden længe siden jeg har haft fat i min moutainbike, da jeg fik alt for mange punkteringer indenfor et par dage!
Planen var at jeg ville købe nogen nye dæk, for og bag, med slanger! Men da økonomien blev lidt (læs meget) presset i sidste måned måtte det indkøb vente. 
Men, igår fik jeg indkøbt 2 nye dæk og slanger OG monteret dem, så nu er mountainbiken klar igen!


Jeg fik købt en anelse smallere dæk end før, men helt klart i en bedre kvalitet end før. Mest af alt fordi de nok er 6-7 år gamle :)

Grunden til at det bliver nu, er at jeg i morgen skal følge en Skive trailrunner der skal løbe 100 miles på Mors. Det bliver stort. (Jeg skal dog ikke kører alle 160 km :))) )

Søndag står den på 21,1 km til Skive løbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar