The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 2. september 2014

Jeg er i live!

Jeg er i live, men der sker ikke så meget her på bloggen, det betyder ikke at jeg ikke laver noget, for det gør jeg! Men det betyder at jeg simpelthen ikke har så meget tid mere, som jeg har haft.
PT arbejder jeg 37 timer i ugen, og passer mit deltidsstudie ved siden af. Og så lige mine 3 unger, hund, bil og hus :)

Men jeg får da stadig tid til at klemme nogle ture ind engang imellem, hvilket er rigtig glædeligt!
I sidste uge fik jeg ganske vist ikke løbet så meget, men tilgengæld kunne jeg glæde mig over de 20 km. jeg fik i benene og de 13 timers overarbejde jeg havde! Yuipii!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar