The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 13. juli 2014

Sommerferie uden løb

Intet nyt, er i blog verden ikke altid godt nyt! Og det er det sådan set heller ikke i dette indlæg. 

Det er længe siden sidst, lidt for længe, men jeg har ikke løbet i laaaang tid nu. Faktisk har jeg været mere eller mindre helt i ro i de sidste to uger. 
Det positive: jeg har fået ordnet masser af hjemmelige gøremål, blandt andet ordnet have, fixet ting inden for og klippet min meget store hæk! Skønt!
Hele denne uge har stået på ferie og noget cykling! Ja, endelig fik jeg taget mig sammen, og fik, bogstaveligt talt, støvet den gamle racer af. Jeg vil skyde på, at det er ca 11 måneder siden sidst, men det kører squ fint, og jeg har i denne uge været afsted på 2 ture på over 30 km! Plus sønnike og Jörg har været på mini cykelferie. Hvor ladcyklen pressede mig til det yderste i den stegende varme! Men godt var det. Knæet har reageret OK på cyklingen, kun ladcyklen fik den til at reagere lidt, men so far so good!

God ferie, jeg har endnu en uge, for arbejdet igen venter :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar