The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 26. juli 2014

Hva fan' var det?

Midt i hedebølgens vanvittige temperature oplevede jeg noget man sjældent har set, i hvert fald denne sommer: torden og regn!




Det var egentlig meningen at jeg ville have taget racercyklen, men et kig mod himlen, mindede mig om at vejrudsigten havde sagt regn! Så jeg valgte moutainbiken i stedet.

Men allerede efter få kilometer måtte jeg ændre turen, da jeg hørte torden og se regn i det fjerne.



I stedet kørte jeg i plantagen, fandt nogle fede spor og hyggede mig der. Indtil jeg nåede de 14 km, så havde torden vejret indhentet mig og jeg måtte søge ly i en tunnel.




Og så kan man ellers pænt stå der og vente :)
Ellers en fin cykle dag, og en dag hvor knæet havde det fint og mit plan er at jeg på torsdag må begynde at løbe igen. Så er det nemlig præcis 4 ugers løbepause!

Og så har jeg købt nyt gear, billigt af en løbeven der har kunne skaffe billigt salomon gear fra udlandet: 450kr, alt nyt med mærker og det hele. Fin pris!
PS, jeg har lånt billedet af min kone, hvilket forklare de lyserøde negle :)


2 kommentarer:

  1. PS, jeg har lånt billedet af min kone, hvilket forklare de lyserøde negle :)

    jo joooo..... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Damn.. :/
      Min kone vil nu mene at der mangler en del hår for at det kan være mig :)

      Slet