The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 18. januar 2015

Første lange tur i 4 måneder


En lang tur... For nogle er det 5 km. Andre er det 40 km. For mig er det lidt skiftende, men typisk omkring de 20 km. og op!
Ikke siden september måned har jeg ikke været over de 20 km. Faktisk var det blot 21 km i langsom tempo, hvor min søster skulle trækkes rundt på den halv kedelige skive løbs rute. Før det var min sidste lange tur Thy ultra trail i juni, hvor jeg blev skadet i knæet.
Så vi skal altså rigtig lang tid tilbage for at finde en lang træningstur! Men i dag skete det så endelig igen.. Og selvfølgelig var det en tur omkring altid smukke flyndersø der var ruten! 27 km blev det til, benene var udemærket, farten var dog lidt for høj til tider, hvilket gjorde mit knæ lidt ømt. En huskekage: sænk farten, nyd turen og øjeblikket.

Svært at se, men søen er der nede..

4 på tur.

Dejligt område


Ingen kommentarer:

Send en kommentar