The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 16. november 2014

Liv i mig

Så kom der endelig liv i mig igen. 2 uger helt uden løb, men torsdag fik jeg endelig lungerne igang igen! 15 trail km blev det til, i et overraskende højt tempo.

I dag blev det til 11 km i et stille tempo, men nogle højdemeter i skoven, som er blevet helt skaldet!!
Næsten da!


Dejlig tur og nu er jeg klar til at blive 30 år på onsdag :)

Fjorden lugtede idag.. :(

Meget blæsende!




1 kommentar:

  1. Det er skønt at løbe. Jeg har dog selv haft svært ved at komme ud af døren. Sådan har jeg haft det siden september, hvor jeg løb halvmaraton i KBH. Jeg har lidt problemer med knæet. Det gør ikke ondt, men det holder mig tilbage... og er meget generende. Håber at kunne træne mig op til at løbe de længere distancer igen.
    God dag. Hyggeligt at følge dig her...

    SvarSlet