The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 16. august 2014

Endelig trail igen

Så fik jeg endelig noget Trailløb i benene igen, og nøj hvor var det skønt.
Udtrykket: "du ved ikke hvad du har før du har mistet det" er altså bare så sandt!





Jeg skulle med min søster ud til Hjerl Hede naturlov, hvor jeg de sidste to år har løbet ude. Hun skulle dog løbe 1/2 Marathon. Jeg turde dog ikke stille med startnummer på, heller ikke på de kortere distancer, da jeg godt kender mig selv når jeg får startnummer på: fuld power og lidt mere til! - ikke den bedste medicin til et dårlig knæ.
Men jeg fik løbet 7 km der ude i fantastisk natur!




Jeg har genialt haft en rigtig fin løbeuge, og er nu oppe på 17 km, hvilket er rigtig tilfredsstillende!
Jeg har blandt andet også løbet en tempotur på 6 km, hvor snit farten var under 5 min/km. Det har jeg ikke prøvet i laaaang tid!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar